woensdag 13 januari 2016

Zullen we elkaar ontmoeten?

Zullen we elkaar ontmoeten? dat is de vraag.
Ik zag jullie lieve berichtjes op mijn vorige bericht en dacht wat lief! en dat van mensen die ik helemaal niet ken maar volgens mij hebben we allemaal een "creatief brein" wat ons bind.

Vandaag was ik "Bij tante Betsy" de leukste wol winkel van Eindhoven om garen bij te kopen voor mijn sjaal.
En toen bedacht ik het me ineens, wat als we elkaar eens kunnen ontmoeten en wellicht bij "Bij tante Betsy" kletsen, breien en haken en misschien nog even ter inspiratie naar Piet Hein Eek gaan.

Lijkt het jullie wat? Ik ben benieuwd wie zin heeft om naar Eindhoven te komen of wellicht in de buurt woont en aan wil schuiven, ik hoor het graag. Je kan een berichtje achter onder dit bericht.



Dan de sjaal die ik aan het maken ben, de beroemde sjaal van Claire, maar eigenwijs als ik ben natuurlijk met mijn eigen kleurtjes, ik was al leuk op weg (en inderdaad het eerste stuk is doorbijten zoals ik las op verschillende blogs) toen ik bedacht dat blauw wellicht beter zou zijn als groen, dus uithalen en opnieuw beginnen.

Normaal gesproken heb ik een hekel aan uithalen maar nu geeft het niet, het is leuk om weer te haken en dit haakt zo heerlijk weg en het garen is zo zacht ik kan niet wachten om de sjaal te gaan dragen.

Voor nu liefs en groetjes
Wilma


13 opmerkingen:

  1. Eindhoven, dat is niet al te ver weg.. Lijkt me leuk om eens naar Tante Betsy te gaan.. Ik ken deze winkel niet. Maar altijd leuk om nieuwe winkels en medehaaksters te ontdekken en ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig, ik woon zelf ook nog maar een paar jaar in de buurt van Eindhoven en ken ook nog niet alles, Erg leuk om het samen met wat nieuwe mensen te gaan ontdekken.
      Hopelijk sluiten er meer mensen aan en kunnen we een datum gaan prikken.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. dank je wel, ik wordt zelf ook blij als ik ernaar kijk.

      Verwijderen
  3. Eindhoven is 1 van mijn favoriete steden dus wie weet kan ik wat dingen combineren ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou heel gezellig zijn als je het een en ander kan combineren.
      Wie weet tot ziens.

      Verwijderen
    2. Dat zou heel gezellig zijn als je het een en ander kan combineren.
      Wie weet tot ziens.

      Verwijderen
  4. Leuk idee om eens naar Tante Betsy te gaan, heb er al veel goeds over gehoord van mijn tante die veel breit! Misschien kan je op een dinsdag een datum prikken: het is dan ook stoffenmarkt in het centrum van Eindhoven:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat ik iets te ver weg woon ...maar als ik de volgende keer weer
    bij mijn moeder (in eindhoven ) logeer ..wil ik graag aanschuiven ...
    je sjaal wordt mooi vooral vindt ik heel mooi ...
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee, een blogmeeting, maar voor mij (uit de kop van Noord-Holland iets te ver weg). De fijne sjaal van Claire heb je inmiddels vast wel af, mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello, I love your crochet, it is beauty, I have a blog about crochet too, visit me , hugs from Brazil.
    Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر

    شركة المثالية للتنظيف بالقطيف
    شركة المثالية للتنظيف بالجبيل
    شركة المثالية للتنظيف بالاحساء

    وتستطيعون ايضا الحصول علي تنظيف شاملة مع التعقيم والتلميع وابادة الحشراتبجودة ودقة مثالية واسعار رخيصة مع شركة تنظيف منازل بالاحساء المتخصصة في خدمة عملائها بالاحساء علي اكمل وجة

    شركة تنظيف منازل بالاحساء
    شركة تنظيف بالاحساء

    شركة المثالية للتنظيف بالاحساء

    تواصلوا معنا لمعرفة اسعار المثالية للتنظيف بالمنطقة الشرقية وخدماتها المتميزة

    BeantwoordenVerwijderen

  9. هل تبحثون عن شركة تنظيف متخصصة ؟ هل تريدون الحصول علي خدمات تنظيف بجودة فائقة واسعار رخيصة ؟ هل تعانون من مشاكل التنظيف ؟ اليكم الحل الامثل الشركة التي تقدم خدمات تنظيف شاملة لجميع اركان المنزل وكل ما يحيط به من والي مع التعقيم والتلميع للجدران والسيراميك وتنظيف وتعقيم المجالس والمفروشات وبارخص الاسعار وهي شركة تنظيف بالقطيف والتي من خلالها انتم دائما في امان فمع افضل شركة تنظيف منازل بالقطيف تحصلون علي منزل نظيف امن خالي من الحشرات والامراض والاوبئة تسطيعون ايضا الحفاظ علي صحة اطفالكم وتكسبوا منازلكم المنظر الراقي المبهر مع شركة تنظيف منازل بالقطيف فتوفر الشركة جميع خدمات التنظيف التي يبحث عنها اهالي محافظة القطيف وهي تنظيف الشقق والفلل والمجالس والكنب والسجاد والموكيت والمفروشات بجميع انواعها فنولكم

    شركة تنظيف شقق بالقطيف
    شركة تنظيف مجالس بالقطيف

    شركة تنظيف كنب بالقطيف
    شركة تنظيف خزانات بالقطيف

    شركة المثالية للتنظيف بالقطيف
    المثالية للتنظيف بالقطيف
    شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالقطيف

    كما توفر الشركة خدمات مكافحة الحشرات ورش المبيدات الالمانية المستوردة ذات التاثير الفعال في ابادة الحشرات نهائيا وبلا رجعة فاذا اردتم الحصول علي خدمات مكافحة الحشرات وخاصة النمل الابيض لا تترددوا في الاتصال بشركة المثالية للتنظيف بالقطيف

    شركة مكافحة حشرات القطيف
    شركة مكافحة النمل الابيض بالقطيف

    BeantwoordenVerwijderen