maandag 16 april 2012

Super, Zonnige Short . . .

Kreeg ik zojuist een mailtje met een super leuke foto van Yane in een short welke is gemaakt van een patroontje welke ik heb gemaakt en getekent.


Hij is heel leuk geworden, nu de zomer toch in aantocht is dacht ik "ik zet het patroontje weer even op de blog".
Wil je hem ook maken Dan kunt u hier het patroon downloaden.



Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan maken en zie ik dan graag een foto zodat ik een hele fotocollage kan maken op deze blog van SUPER, ZONNIGE, SHORTS!





94 opmerkingen:

  1. schoon! zo'n patroontje wil ik ook wel eens maken!

    grz,

    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog eens een dikke dankjewel voor het patroontje en de uitleg (die heel duidelijk is)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook bedankt dat je het shortje onder de aandacht brengt, nu kan ik veel meer mensen een plezier doen met het patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, het patroon is heel erg mooi! Zo maak ik er ook graag eentje! Dat zou een leuke nieuwe hype zijn, heel blogland met de allermooiste shortjes (en hopelijk bijpassend zomerweer:-) )!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Héél graag zou ik het patroontje van het broekje willen!! Want het is echt een prachtig modelletje!! En dan nog vééél zon en de zomer is meer dan geslaagd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartelijk dank en ik laat je zeker iets weten wanneer het af is ;)

      Verwijderen
  6. Oh, superleuk zeg!! Die zou ik ook wel graag willen maken! Ik zal je nog even een mailtje sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh leuk. Ik was net op zoek naar leuke ideetjes voor shorten en broeken. Ik ga je een mailtje sturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel voor het mailen van het patroontje! Ik heb al een stofje in gedachten voor de eerste versie (ik vermoed nu al dat het er meer worden!) en heb het in gedachten vannacht al gemaakt ;-) Helaas heb ik deze week iets te veel andere dingen te doen, maar daarna ga ik zeker mee aan de slag! Ik zal je het resultaat wel laten zien. Nogmaals dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een prachtige short. Ik ga je ook meteen een mail sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zot tof zeg! Ik zend je meteen een mailtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt eh zeg! Ik ga het zeker maken, maar het zal voor volgende zomer zijn, de dochter zit nu aan maatje 104 ;)

      Verwijderen
    2. Bedankt eh zeg! Ik ga het zeker maken, maar het zal voor volgende zomer zijn, de dochter zit nu aan maatje 104 ;)

      Verwijderen
  11. Leuk shortje! Ik stuur ook een mailtje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit shortje bij Yane had is al gezien, daarom dat ik op je blog terecht kwam. Ik heb me dan ook direct als volger aangemeld want ik vind je blog wel heel mooi.(&inspirerend) Indien je het niet erg vind, stuur ik je ook een mailtje want het is een super shortje en onmisbaar voor een mooie, warme??? zomer.
      gr ria

      Verwijderen
  12. Ik had het ook bij Yane gezien :-) Echt heel leuk! Ik zou ook heel graag het patroontje hebben. Ik mail je! Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super, k vind het prachtig & wil t wel s in elkaar prutsen!!! dikke mercie alvast & k ga je direct mailen! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hij is klaar!!! yoehoe, ikke zowel als de dochter zijn er super content mee!!!

      Verwijderen
  14. Ik doe mee! Ik heb hem al, remember? Liefs Manon
    Dacht zo zelfde stof als het gevoerde rokje volgens het patroon van Katja? Om in de over en weer sfeer te blijven! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. is dat ook voor inimini meisjes? Of pin ik dit voor binnen een jaar of 3???

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sofie als je je mailadres mailt dan mail ik je het broekje, inderdaad het duurt nog even voor je meisje erin kan maar dan heb je hem maar vast

    Mamanon ik ben heel benieuwd!dat stofje is erg leuk.

    Allemaal veel plezier ermee en ik ben heel benieuwd wat jullie ervan maken en welke variaties er komen, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. IK wil het ook wel! Heel leuk shortje!

    En dan nog zon hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw!! Die wil ik ook wel hebben en ga je gelijk volgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hey ,
    Ik volgde je al maar zou ik ook je patroon kunnen krijgen?
    Mijn e-mail is : olapa@hotmail.be
    Alvast bedankt !
    Ik weet wel een aantal kinders dat hier in zouden schitteren !
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super, ik wil ook wel eens zo'n broekje proberen maken! Ik ga je een mailtje sturen en je blog volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Met dit prachtige shortje kan ik mijn dochters zeker gelukkig maken!
    Ideaal voor het mooie weer van de afgelopen dagen (ahum...).
    Ik ga je een mailtje sturen, want ik zou dolgraag enkele van deze shortjes willen maken!
    Al een dikke merci om dit met ons te delen!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. dit zoek ik nu al ZOOOO lang
    super
    ik wil ook heel graag proberen aub
    heel erg bedankt !
    an@bena.be

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ontdek net je blog! Wat een mooi broekje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi, met het goede weer van de afgelopen dagen ben ik erin gevlogen, en het is echt een heel goed patroontje met een super-duidelijke uitleg! Foto's werden met veel plezier gemaakt en zijn te vinden op kris-stik.blogspot.com
    Heel erg bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi shortje ! kan ik ook de pdf krijgen ? dmvalerie@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi hoi, ik heb hem ook gemaakt! Ben heel blij mee! Liefs Manon
    http://madeby-manon.blogspot.nl/2012/06/cupcake-en-ijsco-shortje.html

    BeantwoordenVerwijderen
  27. O ik zou ook heel graag het partroon ontvangen...marisdaniels@gmail.com
    Als ik hem gemaakt heb zal ik een fotootje sturen met het resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zou ik het patroontje ook mogen ontvangen? teveelleuks@hotmail.com
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een heel mooi shortje is dat zeg! Ik ontvang ook heel graag het patroontje op an punt hoens at gmail punt com. Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Alhoewel mijn meisje nog maar aan maatje 98 zit, zou ik het patroontje ook graag ontvangen. Het komt ooit wel van pas!
    piepow.blogt@gmail.com

    Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hier een meid die aan de 98-104 zit, dus het patroontje zal ook zeker van pas komen!! eveke60@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een beetje later dan de rest, maar ik zou toch ook graag nog dat patroontje krijgen. Zo'n mooi shortje zeg.
    marit.eeckhout@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik zou ook graag gebruik willen maken van je tutorial!
    Die broekjes zien er erg leuk uit zeg

    s_groen7@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh wat een mooi shortje! Ik zou ook graag je patroontje en handleiding ontvangen. Erg leuk!!

    marijke.van.rintel@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hoi, super leuk! Mag ik je tutorial gebruiken? Echt tof dat je dit ter beschikking stelt!

    barbara.verhaeghe@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. hoi, super leuk! Mag ik je tutorial gebruiken? Echt tof dat je dit ter beschikking stelt!

    barbara.verhaeghe@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh, mooi. Die zou ik graag eens uittesten!
    marcella1925 at gmail punt com

    dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ow gaaf, ik hou me aanbevolen voor het patroontje :-)
    y.nieuwold@xs4all.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super mooi shortje!
    Heb hier ook eentje lopen die er super mooi mee zou staan! Zou het evt mogelijk zijn om dit naar mij op te sturen? Alvast dikke merci! (ine.vanacker@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Via Kaatjes verhaaltjes kom ik hier terecht ... bij het prachtige shortje.
    Ik mail je subiet!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Waw! Je mag van mij ook een mailtje verwachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Waw! Je mag van mij ook een mailtje verwachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Heel mooi! Indien mogelijk mag je mij de tutorial ook doorsturen! soraya.lippens at telenet.be

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hij is leuk. Ik zou ook graag het patroontje aan je vragen als het mag.
    Bedankt vast.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hey,

    Met dit mooie weer wil ik graag ook zo'n mooie short maken voor mijn dochter en neefje. Wil je mij ook het patroontje sturen?

    Thx,
    Izzy

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi
    Ik zou het patroon ook graag uitproberen! Mijn email is janneke@vrijdag.net
    groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik ontdek net je blog via pinterest. Super! In welke maten is het patroontje, zit maat 110 erbij? Dan wil ik deze short graag maken! stephanie punt schiabello at telenet punt be!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  48. beste
    ik had ook graag het patroon ontvangen. Alvast hartelijk dank
    botsbal@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. beste
    ik had ook graag het patroon ontvangen. Alvast hartelijk dank
    botsbal@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Via via heb ik je blog gevonden en ben snel volger geworden. Wat maak je ontzettend mooie dingen!! Zou ik het patroon mogen ontvangen van de shorts? Alvast bedankt, liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  51. het is geuit, dankzij het patroontje, dankje wel ik stuur de foto's op

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Prachtig shortje, voor als de zon er eens doorkomt...

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Great Short's...really cool...! How does it work with the "Patron"...?

    Lot of Greetings
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik ontdek hier dit super-patroontje! Hetgene ik kocht was toch wat breed (lees: lomp) voor mijn broeken-meisje. Je mag dit schoontje doormailen als je wilt : inge.huybrechts3@telenet.be
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik ontdek hier dit super-patroontje! Hetgene ik kocht voor mijn broeken-meisje wa nogal breed (lees: lomp) Je mag met dit schoontje mailen als je wilt : inge.huybrechts3@telenet.be Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. ik zou ook zeer graag het patroontje per mail krijgen als dit mogelijk is

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Super!!!! Zou je me aub ook het patroon willen sturen :-)? Mercikes!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Mag ik ook het patroontje van het shortje? Hier is het nog altijd zomer :)

    Merci! (miestaflet@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. momenteel is het geen weer meer voor zo'n shortje, maar het komt vast en zeker op mijn to-do-lijstje voor komende zomer! Je zou me dus met andere woorden blij maken met het patroontje!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Oooh, supermooi. Zou ik ook wel willen maken tegen volgende zomer. (bethdwit@hotmail.com) Bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Super leuk! Zou ik wel ook wel willen maken. Zou ik patroontje ook kunnen krijgen aub?

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Zou je me ook aub dit patroontje kunnen doormailen? Dan kan ik me alvast al voorbereiden op de zomer ;-).

    Bedankt!! (Katleendew@telenet.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik wil ook heel graag het patroontje. Ik wil eens zien of ik er een jongensshortje kan van maken. Bedankt!! iemkesimon@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik wil ook heel graag het patroontje. Ik wil eens zien of ik er een jongensshortje kan van maken. Bedankt!! iemkesimon@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hallo

    ik zou dit shortje graag voor onze dochters proberen te maken. zou je het patroontje willen doormailen?
    treeske55@gmail.com

    bedankt alvast

    groetjes Tracy

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hallo

    ik zou dit shortje graag voor onze dochters proberen te maken. zou je het patroontje willen doormailen?
    treeske55@gmail.com

    bedankt alvast

    groetjes Tracy

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hallo,

    Super mooi.
    Zou ik ook aub het patroon kunnen krijgen

    email adres is ginietiri@pandora.be

    Alvast bedankt
    Groetjes Ginie

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Hey , tof shortje !!
    Dat patroontje wil ik ook wel eens testen. Heb het perfecte stofje al in gedachten :-)

    jellevdl AT gmail DOT com

    bedankt
    Jelle
    lokakid.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Heel mooi shortje.
    Kan je me het patroon doormailen?
    Alvast bedankt.

    (ttineke@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Heel mooi, de naamkeuze is volledig terecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Jahoe hij is af en nummer 2 ligt geknipt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Amai zo mooi en zo leuk dat jij dat zo met ons wil delen!!!
    Deze ga ik zéker maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. ook de zonen super blij met deze shortjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Hey,

    Mijn versie is ook klaar.

    http://lokakid.blogspot.com/2013/05/scooter-short.html

    gr
    Jelle

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ben ik dan de enige bij wie het shortje niet gelukt is? Het ziet er prachtig uit, maar o jee, veel te klein voor mijn nochtans sprietmagere dochter...

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik maakte jouw shortje. Wat een mooi resultaat. Hier een foto:
    http://www.flickr.com/photos/79237948@N04/9506111246/

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Haha, deze is gepind! Hier zullen er zeker meerdere van worden gemaakt binnenkort.
    Groetjes,
    lieveke-en-zus.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Hier zit het dochtertje net aan dit maatje zou het patroontje ook wel willen ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  80. kan je mij dir patroontje doormailen? frans.goossens@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Voor een maat 134 moet ik dan gewoon wat cm toevoegen aan het patroon? Ben nog niet zo ervaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Voor een maat 134 moet ik dan gewoon wat cm toevoegen aan het patroon? Ben nog niet zo ervaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. oh wat mooi, deze zou ik ook graag maken in 86/92 en 98/104 :)
    wil je mij het patroon ook doorsturen? thanks, Griet
    botee@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  84. jippie!!! mijn kleinste heeft maatje 116 deze zomer!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  85. nog een versie van jouw shortje:
    http://3pisici.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen